poniedziałek, 3 lipca 2017

Scrapować siebie?

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że początek wakacji upływa Wam miło i twórczo. :) Tak jest u mnie. Ostatnie tygodnie mocno dały mi w kość emocjonalnie ale mam super sposób na to, aby odejść od rozterek i smutków, wystarczy papier, nożyczki i klej i... do dzieła! :)

W ostatnich dniach powstało trochę prac, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Jedną z nich jest layout z moim zdjęciem. Już o tym kiedyś pisałam, ale napiszę jeszcze raz - jestem niesamowicie wdzięczna za piękną sesję zdjęciową, wykonaną przez studio Bodas Nadia jakiś czas temu w Barcelonie. Dużo było przy tym śmiechu ale efekty bardzo mi się podobają. Na tyle, aby czasem te moje zdjęcia umieszczać w pracach. Bo kto powiedział, że scrapować możemy tylko czyjeś zdjęcia? :) 

Mój scrap z tytułem bardzo życzeniowym, bo przecież każdy z nas pragnie pełni szczęścia, powstał w ramach pracy dla 49 and Market, z jednej z moich absolutnie ulubionych kolekcji - Scents of Nature. Dodałam też tutaj sporo kwiatów z linii Floral Mixology elementy 3D, stempelek z napisem, a także piękną maskę Agaterii

I tak powstał szczęśliwy, kolorowy ogród, a w nim ja. :) Szczęśliwa, mimo wszystko :) I tego szczęścia - w czasem nieznośnej codzienności - bardzo Wam życzę! :)







Dziękuję za odwiedziny i ciepło pozdrawiam! :) 

2 komentarze :

Aneta pisze...

Cudowny! Piekne zdjęcie w pieknej oprawie. I ja życzę szczęścia - pod jakąkolwiek postacią.

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

LinkWithin

.